Nejúčinnější cviky pro zpevnění hýždí

19.11.2021 | Trénink

Každá z nás by chtěla mít krásně kulatý a pevný zadeček. Bohužel každé z nás příroda tento tvar zadečku nenadělila, ale to neznamená, že bychom jej nemohly mít. Podívejme se společně na účinné cviky, které nám pomohou zadeček krásně zvednout, zpevnit a zakulatit.

Pokud chceme mít krásný zadeček, tak bychom se na něj měly zaměřit minimálně 3x týdně. Nemusí se jednat přímo o hodinový trénink, ale spíše o pravidelnou rutinu. Každý z uvedených cviků opakujeme pomalu 12x ve 3 kolech.

Zanožování

Výchozí pozice je v kleku, zpevníme bříško, zvedneme jednu nohu a ohneme ji v koleni. Nohou pohybujeme nahoru s výdechem a dolů s nádechem. Pohyb provádíme pomalu a plynule. Při spouštění nohy dolů jdeme pomalu se zapojením svalů, nenecháme nohu volně padat. Pokud pro nás bude tato varianta moc snadná, tak v horní pozici přidáme ještě tři malé kmity.

Výstup na bednu

Postavíme se rovně před bednu nebo pevnou židli a s nádechem položíme nohu na židli. Zatneme zadeček a s výdechem se postavíme na židli oběma nohama. Jako první sestoupíme druhou nohou a první necháme stále na židli.

Plié dřepy

Postavíme se do stoje rozkročného s vytočením a s nádechem jdeme do dřepu, kolena se snažíme držet, co nejvíce od sebe. Chvíli vytrváme ve dřepu a s výdechem jdeme opět do stoje.

Zvedání nohou v lehu

Lehneme si na břicho, ruce si dáme pod čelo a s výdechem zvedneme nohy ze země. Chvíli vydržíme s nohama ve vzduchu a s nádechem spustíme. Pohyb provádíme, co nejpomaleji.

Zdroj: Johanka Mo, fitnessmag.com






Celkem 0 komentářů

Reklama

Tip na večeři

Více tipů

Reklama


Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat